ZzZzzZzzZzz..

ååh va jävla skönt det var att sova en stund. hade ja inte vatt så hungrig på köttbullar just nu hade nog sovit hela natten =)

nu hade ja nog fan kunnat gå o lägga mig igen, men vi ska till sthlm imorgon så borde nog duscha tror jag , haha!:D

faan, angelica har fått tillbaka sin bajsmobil. det vill säga ingen harpan! :'o r.i.p

tror det var en dum idé att komma överrens med angelica om typ minst 9 inlägg/dag. angelica är lite mer kreativare än mig, medans jag skriver samma jävla saker om o om igen ! :))

förresten, idag har one tree hill börjat om från början. tror ja :s 16:05 har jag för mig!

ska fortsätta kolla på tv innan jag däckar in mah bed. so i'll make it upp to u tomorrow, massa inlägg i swear!


elin&jag för många år sen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fulaste bilden :) . mohahah kul att du har blivit aktiv här igen fulia :D

2009-11-06 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0