vet ointe

det är konsgtigt hur allt kan bli så fel så snabbt. skulle vilja åka på en lång jävla semester och komma tillbaka när allt har fallit på plats igen.

har precis kollat på fjorton suger, har aldrig gillat den så mkt innan. men nu vart den fett bra helt plötsligt.
imorgon är det skola igen, helgen har gått så jävla snabbt. har vänt på dygnet som fan så tror inte ja kommer sova innan skolan :d

nu håller jag på att ladda lite musik in till mobilen. =))

har förresten städat mitt helvetes rum, det var så jävla stökigt. hittade sex handdukar på golvet :s fräscht.

nene, men nu ska jag fixa o trixa lite. see u.

julius


sommaren 07 miss it

Kommentarer
Postat av: leeeelin

den saknar jag med !

2009-11-09 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0