thank god it's friday!

sorry sorry för den säämsta uppdateringen. va lite sleeten igår för att ens kunna gå in på datorn haha.

men men. idag är det fredag. halllelujah för det liksom. vet inte om jag är taggad för fest idag iaf.. :/ får helt enkelt se, kanske blir en chill kväll ist.

har lektion iaf, går ganska segt för mig. orkar inte riktigt gå in för det idag heller haha. tog en go sovmorgon idag iaf :) de va nice.

förresten, på tal om skolan så fick jag GGGG!!!!!!!!! i företagsekonomi! inte bara G utan massa poäng över G gränsen!! vet inte om det någonsin hände i det ämnet i och med jag har ig i A-kursen. va stolt jag känner mig o mina goa vänner angelica och sofia är så snälla mot mig haha :)

men men, nu slutar vi. ha en najs fredag. skriver kanske senare idag :)

smell you laaatah
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0