jaja

How the hell'd we wind up like this
And why weren't we able
To see the signs that we missed
And try to turn the tables
I wish you'd unclench your fists
And unpack your suitcase
Lately there's been too much of this
But don't think it's too late

Nothing's wrong
Just as long as you know that someday I will
Someday, somehow
I'm gonna make it alright
But not right now
I know you're wondering when
You're the only one who knows that
Someday, somehow
I'm gonna make it alright
But not right now
I know you're wondering when


nickelback- someday

Godkväll! idag har varit en slappdag, gjorde provet. blev mkt besviken haha, ja söög. men de hade ja väl dessvärre förväntat mig. Väl hemma kom ida och hämtade mig med racer bilen så åkte vi till lisa där elin var, emma kom också förbi en sväng. satt där o babblade lite. o nu ligger ja i min säng igen o letar lite go musik :)

tänkte slänga in lite musik tips. eller aa det som ja spelar hela tiden nu. för har fan inget annat intressant att skriva om. tycker de e lite tråkigt att man inte la ut sitt privatliv o skrev lite såna grejer här i bloggen. då hade ja nog varit lika stor som kissie ;) ;);) haha.. har bild imorgon, pallar ju inte de. speciellt inte när min lärare spillde ut ett glas vatten över min telefon sen svor åt mig förra lektionen. hahaha vi gillar ju varandra :)
fan åt nyss massa chocklad med nötter i, jag kan ju "dö" av det enligt min läkare. nu fick jag ont i magen o halsen. men ja överlever nog..tyvärr..

mammas gata- promoe timbuktu
i'll be gone- broder daniel
unlike me- kate havnevik
crack a bottle- eminem
lalala girl- paffendorf

leevväväväälll


me & baby ;d


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0