imse vimse spindel

skuuula.

sitter på pekkas lektion. orkar inte börja. vet inte vart ja ska börja. vill hem. vill sova.

kunde inte sova inatt för att det spökade hemma. skulle gå upp mitt i natten och gå på toa. tände min taklampa som då började blinka som fan sen släcktes det, antar att lampan pajade men ändå. gick sedan in på toan där jag fick syn på en feting stor spindel. tänkte väcka pappa men klockan var för mkt. kunde sen inte sova för jag trodde att det skulle komma spindlar i min säng. det borde nog göra det så stökigt som jag har under sängen. usch :(

somnade sen runt tre halv fyra tror jag. helgen har gått så jävla snabbt. hoppas veckan gör detsamma.
funderar på att ta ett ledigt år och börja jobba ist ;) det hade varit ganska skönt på ett sätt. men tror inte jag har ork till det heller.

nu vet jag inte ens vad jag snackar om , men har ingen roligt att skriva :)

har haft en hyfsat lugn helg så nästa helg ska ja spåra, det är en sak som är säker! ;)

nehe jaha, bye.



dör nästan av att se en spindel, men så här såg den ut som va på min toa!!!! typ så iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0