FUCK YOU, FUCK YOU VERY VERY MUCH

skrev ett inlägg innan idag, men glömde visst att publicera det :)

ligger i sängen och har ångest över att jag inte kan något till provet imorgon. har ju haft hela dagen på mig att plugga. men drog ut på allting så efter ja städade mitt bombnedslag till rum la jag mig o kollade på one tree hill och G.G ist för att plugga.. sen började jag läsa vid tio och nu orkar jag inte gå in för att plugga. haha

har varit med lisa i helgen as usually, party hela helgen. va i stugan i fredags sen åkte vi in till staden. igår var vi hos frida och drack lite. lyckad helg faktiskt.

nästan helg fyller jag år. känns helt sjukt att jag bara fyller sjutton. har sagt att man varit arton år nu i några år hahaha! :)

hoppas på en bra födelsedag iaf.. orkar inte med mer drama.

vill åka utomlands också. eller åka bort ett tag. vill lämna allt och alla. no offence.. men det är inte som vanligt hemma. haha.

aja, sov gott bitches.

You wait a couple months then you gon' see. you'll never find nobody better than me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0