07 JANUARI

år 09 , får väl börja blogga lite mer nu känner jag.

igår vaknade jag upp med matilde, sedan gick dagen sjukt fort. matilde åkte hem vid fyra tiden och jag gick till johanna en sväng. sedan vid halv sex - sex åkte jag till tilden igen.
åt lite middag sedan promenerade jag , matilde & klara ner till vad klara kallar hva centrum och hyrde film , vi köpte snacks och dip.
filmen som vi hyrde hette all the boys love mandy lane, tror jag. klaras val.. haha!
den var extremt..annorlunda :) men men

jag åkte hem runt ett, väl hemma satte jag mig framför datan ett tag innan jag slocknade.

idag vaknade jag rätt så tidigt, hade bestämt att träna med nike. men eftersom inte hon hörde av sig orkade jag inte vänta. fick med mig ida iaf, så vi gymmade på friskis. efter det ville ida ångbasta, det var ett tag sen jag gjorde det.
när ja väl kom in fick ja andningssvårigheter. fyfan va sjukt det va att sitta där inne, kunde inte andas .
jaja, efter det gick vi iaf till ica , köpte gurka och dip.
gick sedan hem till ida kollade på film & sjöng sing star. väldigt trevligt.

imorgon ska jag till doktorn, tiiidigt . jag måste gå upp vid halv tio. men det kanske är bra med tanke på att vi börjar skolan på torsdag. har vänt på dygnet nu på lovet så får se hur det går att somna imorgon natt.

det som spelar i högtalarna just nu:
the pussycat- i hate this part
paulo nutini- jenny dont be hasty


nu är det så att jag och matilde ska börja blogga tillsammans hahaha!
ska komma på namn, men skriver in den senare så är ni välkomna att kolla !

lev väl. :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0