23:03

Början på ett nytt liv eller bara en liten förändrad Julia?

På de senaste veckorna har det hänt väldigt mycket i mitt liv, både på gott&ont men mest ont..
Nu har jag chansen att ändra mig och jag tänker bannemig ta den chansen.
Just idag känner jag mig väldigt lättad och glad. Jag känner mig inte längre sårad utan tacksam till de personer som har sårat mig för att de har gett mig chansen att inse att jag förtjänar bättre!

Nu tänker jag inte berätta vad det är men de som läser min blogg (angelica;) ) förstår och det är väl det som betyder något.

Aja, idag har jag lekt med sofia, slingade hennes hår sedan färgade jag mitt - det var tänkt att det skulle bli ljustbrunt men misslyckades så nu har jag lika mörk som jag hade innan. Ska slinga mig snart, fast hos en frisör! haha.
Efter det åkte vi till Haga och kollade på våran fotbollsmatch då kom också linnea.
Skit tråkigt så i halvlek åkte vi till mcdonalds och åt ^^ sen gick vi runt lite och satt och snackade om allt mellan himmel och jord , tack för att jag har er tjejer.

vilket väder vi har i jkpg förresten, helt plötsligt kom en fruktansvärd dunderskur och slutade inte på väldigt länge.
Så vi kröp in under ett litet tak mitt i centrum och fortsatte att prata. Hade en väldigt rolig kväll iaf.

imorgon börjar jag iaf halv tio, hur skönt som helst men slutar dock halv fyra..
efter skolan kommer johanna hit och ska kolla om jag har lite kläder att låna ut till henne som hon ska ha på skolfotot. Våran klass tog kort i onsdags, megakul att jag blev ugly!

Herregud vad jag har skrivit mkt nu, imponerad!
Nu ska ja dra mig till sängen och kolla på två avsnitt av sex and the city.

Lev väl, för det ska ta mig fan jag göra!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gumman då, början på det nya livet kommer gå as bra! Skit i dom nu, det är dom som gjort fel inte du (: men du, när käkar vi? ;)<3

2008-09-09 @ 11:45:08
URL: http://angeliicacarlstrom.blogg.se/
Postat av: therese

hade tänk göra exakt samma sak , men det går inte så bra .. ;>

2008-09-09 @ 12:05:19
URL: http://susannattherese.blogg.se/
Postat av: världensbästaälskling

jag är stolt som tuppen ! haha , ne men du fattar!<3

2008-09-09 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0