17:46

Hej!

Nu var det ett jävla tag sen jag skrev, jag ber hjärtligen om ursäkt men vi har fortfarande inte lämnat in datorn..
Det gick visst lite segare än vad jag hade trott.

Aja, snart fyller jag år ! rättare sagt om 16 dagar, grymt gott.
sen kommer jullov och julafton & nyår ! så jävla sjukt gott med ett nytt år, jag menar kunna lägga 08 bakom sig, sikken lättnad..
 
Hm, igår sov tilden vilden hos mig, vi åkte till ICA och köpte mat som vi sedan lagade, då blev vi så mätta så att vi somnade i ca tre timmar, sen vart det greys.

skolan idag var dock rätt soft, vi hade typ sovmorgon sen kollade vi på film osv.
Nu sitter jag hemma hos ida och vi ska snart dra ut lite (:

I helgen blir det iaf ferre, gottsnack!

lev väl, så hörs vi förhoppningsvis snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0