23:43

bloggtorka..
jag får sådana tvångstankar att skriva i bloggen med jämna mellanrum när man ser att det är många som läser för en gångskull. 

jahopp, dagen har varit mer än bra. 
skoldagen var hyfsat soft, har höjt mig i bilden! ett VG nu. fuckin' proud. 
 
efter skolan åkte jag hem käkade lite, pratade med far. Drog sedan till Ida för att hänga med henne och kolla när hon dömer typ 94-or på hovslätt.

väl där hade jag så über tråkigt och bad anton att komma och göra mig sällskap.
Där satt vi ganska länge tills han började gnälla om att få gå hem, men jag hotade med att avsluta våran vänskap typ så då var han tvungen att stanna! :)

Efter matchen åkte jag hem till Ida och sen ut för att promenera.
Vi gick först till vip, köpte lite tuggummi sen gick vi till friadalen och kollade lite korpfotboll.
Är inte vädret underbart? Man blir ju så överdrivet lycklig!

Aja, imorgon blir det match mot visningsö, dock på visningsö..
tagga tjejer!!

jkpgsmarknad på fredag , det ser man fram imot! kommer förhoppningsvis bli skit kul.

har inget mer att skriva nu.
hörs när jag är lite mer kreativ.

så.. lev väl tills dess!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Länge sen du skrev nu pullan, får skärpa till dig!

2008-06-05 @ 18:06:54
URL: http://angeliicacarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0