23:12

jag tänker, grubblar, velar
mer än känner, längtar, trånar och går åt 
är jag hjärtlös och förfallen

vi petar sönder allt och tappar
allt vi nånsin kunnat nå
tills bara skulden gör oss två
det är bara tur att hjärtat  klappar, ändå..



Har varit lediga två dagar nu, massa skönt. 
dock skola imorgon : /  fast nu är det bannemig inte många dagar kvar, hur mkt längtar man inte till skolavslutningen egentligen?

Dessa lediga dagar har jag lekt med jonna & linn. saknat er .
Idag hade vi sån dära operations dagsverket, dvs att hela skolan samlar in pengar till afrika . :)
jag städade toaletten.
Sedan åkte jag upp till akuten för mor fick sova där inatt, något med hjärtat.
förhoppningsvis inget farligt. Hon får nog komma hem imorgon.
Men mamma och pappa byter plats så pappa åker in för operation och får förmodligen sova där .. vet inte hur länge.
Saker går fortfarande inge vidare.
Aja , lev väl!

alphabeat - fascination
usher- u got it bad
Sufjan stevens- for the windows in paradise
switchfoot- always something

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0