22:51

bloggtorka, hell yes.
jag har perioder då jag skriver mycket i bloggen, hoppas på en sådan period nu. : )

Fick veta att jag klarade nationella i matte, en stor lättnad verkligen. Har också bytt linje till handel, haha!
har haft en väldigt hektisk vecka, massa skolarbeten som ska vara inlämnade. självklart drar jag alltid ut det till kvällen innan inlämningsdagen. Så här sitter jag klockan 22:44 och ska skriva självbiografi och läsa svenska bok + en svenska läxa. men jag har väl endast mig själv att skylla.

Sjukt härligt med lång helg iaf. lediga måndag & tistag! :]
inga plander inför helgen dock. ska iallafall kolla på tobias match imorgon mot södra tillsammans med Ida. storstryk ?
blir nog en ganska soft helg iaf, behöver massa söömn.

jag känner mig väldigt sliten och har gått och lagt med med bubbla i vilorummet i skolan varenda rast denna vecka, drömde de mest sjukaste drömmarna då.

Aja back to business.
lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0