00:04

happy!

som jag har nämnt innan så blev min lånemobil stulen för några veckor sedan.
Så idag skulle jag åka upp och kolla ifall min vanliga mobil hade kommit in efter reperation med mamma.
dock så skulle jag få betala mer än 2000, MEN tack vare de übertrevliga killarna på 3g affären behövde jag bara betala 580 kronor, för allt. mega snällt verkligen. plus att jag fick en nyare modell på mobilen. wiiooh. 
Fast jag tycker inte den var så värst snygg så byter förmodligen till en annan i augusti. 

Aja, skoldagen idag ; började halv tolv. åkte till skolan för någon utvärdering som rektorn höll i. slutade sedan vid tolv. hur soft som helst.
imorgon börjar vi halv elva och ska upp till stadsparken för att kolla på tjejerna som spelar sm, good luck! =]
 
har inga nummer kvar på mobilen , men har samma nummer. : )
skriv gärna era nummer på msn!

lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0