22:03

cpp damp på skolan!
redovisning på konstnären imorgon, Andy Warhol. Har nog minst fakta om honom av alla =/ åååh.
surt som faen. men men.
Omprov i matte imorgon också, (Y) So-prov på fredag & nationella prov i svenska. Skönt när denna veckan är över.
Snart loooov, sen sälen med skolan direkt efter! massa gooott. 

Käre far fyllde år idag, grattis till honom! trots mina ekonomiska "problem" kilade jag ner på stan med madde och köpte hans favorit godis och en ros. Generööst! muhaha.
Köpte också med oss mackor från mackmakeriet innan fotbollsträningen!

Efter träningen gick jag och Ida munksjön, alltid roligt att bli uppdaterad.
Väl hemma duschade jag, vi åt, och sedan kollade vi på gossipgirl!
älsk dig.

Coldplay- Beautiful world
Simon & Garfunkel- for emily, wherever i may find her
Chris Brown- With you
Colbie Caillat- Realize
Lars Winnerbäck- Fröken svår

over and out. JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0