18:21

God eftermiddag.

sitter just i väntan på sofia och angelica och tänkte sammanfatta den sista veckan.

I måndags&tisdag var det bara chill i skolan, kollade på lite gamla bilder och filmer.
onsdagen var det avslutningsfest med 9orna på Pallas athena, hur kul som helst verkligen!
mycket god mat och fint sällskap.

På torsdagen var det sista skoldagen , det var fotbollsmatch för killarna och volleyboll match för tjejerna.
inget jag gillar så jag städade mitt skåp, kollade lite på fotbollen och drog mig sedan till Ida.
Som de flesta vet så slutade de flesta 9orna, 1orna och 2orna på torsdagen så jag, ida och hajdi åkte till alexandra och issa, där blev det lite grillning. skit trevligt.
Efter det åkte vi till vätterstranden där var det dock hur dött som helst så jag angelica & sofia åkte till ljungarum och hälsade lite på tobbe sen gick vi till johan.

På fredagen var jag ganska sliten och trött på avslutningen.
Det var sjukt sorligt att säga hejdå till klassen och alla underbara lärare. Men vi tackar för ett efterlängtat SOMMARLOV.
På kvällen blev det lite förferre hos mig med fotboll, sedan drog vi vidare på fest hos Johanna
där var det verkligen kul tills det kom några oinbjudna gäster.
åkte hem till sofia och sov där sen iaf. :)

ha ett bra sommarlov allesammans för det ska fanimej jag ha.

20 dagar kvar tills spanien med jonnie!

lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0