23:15

heil.

Igår var jag på bio med Ida & Elli, caution lust. Ingen jag tipsar, men ändå rätt så bra på något sätt.
I början tyckte jag och elli att de var väldigt kul när de pratade kinisiska, mucho moget :)  men de vande man sig av efter en stund. Efter filmen åkte jag hem till Ida, glodde tv pratade framtills halv fem sen somnade vi.
Sov bort halva dagen idag, låg i sängen till typ åtta sedan åkte vi hem till mig och kollade på första nya avsnittet av grey's anatomy!! :D äntligen liksom.

Imorgon alla hjärtans dag, onödig dag om man inte har någon att fira med..
I alla fall blir det käk på dal baffo med tjejerna. Sen får vi se vad som händer.

Ni hör nog mer av mig imorgon.
peace&love folks.
over and OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0