19:13

Precis hemkommen från träningen, hyfsat roligt!

Idag hade alla 92er i landet nationella prov i svenskan, det gick förhoppningsvis bra. Jag tyckte det var ganska enkelt! Men finns det något värre än att höra allas pennor skrapande på papperet medan man själv sitter med världens hjärnsläpp?! :P
Hm, på torsdag blir det uppsats skrivning i 3 timmar, blööh. Jag är verkligen sämst på sådant och kan knappast säga att jag ser fram imot det.

Imorgon är det friluftsdag i skolan, Linedance & bowling. yes.. jag hatar bowling. Finns fan inget värre.

Lov nästa vecka, hur skönt är inte det? Fan känner mig helt död. Helgen kommer nog bli skit bra! En bra start på lovet får man hoppas! (:
Ska hoppa in i duschen, det kan ta ett jävlar tag innan jag skriver igen. Brukar glömma bort osv. ;)
over&out


Could you be the one for me?
Could you be the one I need?

maah, mycket bra. endel gamlagodingar men vem bryr sig! :D
Rihanna- we ride
cassie- is it you
t pain ft flow rida- low
colby 'o donis- under my nose
lugna favoriter;
johnny reznik- i'm still here
bob dylan- sarah
Lars winnerbäck- där elden falnar (men fortfarande glöder)
counting crowds- color blind
nizlopi- girls
The kooks- seaside

VÄLJ & VRAKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0