16:20

Mitt nationella prov gick åt helvete rent ut sagt.

Valde kategorin "rädda vår jord" typ nått sånt, skrev om miljön och sånt viktigt som jag inte ens har någon aning om! Får bara be om ett godtjänt iallafall.

I övrigt ganska soft skoldag, skrev uppsatsen i ca 2 timmar hade 3 timmar rast sen språkval i 30 minuter. Onödigt? tell me about it..


efter skolan gick jag och Johanna lite på stan och kikade, köpte ett par jeans. Sjukt härliga, baggy och goa. Precis som jag vill ha det : )

Skulle leta jeans till johanna men hon hittade inga och tappade humöret så vi gick hem.


Det var väl till störstadelen hela dagen, ska träna futboll snart. konstgräs, goott!

Fredag imorgon dvs sista dagen i skolan!! Hur skönt som helst, PARTY aiight?!

Jaja. det var allt för mig, känner att jag börjar skärpa mig med bloggskrivningen igen iaf.
Ha det bra folks, over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0