22:36

tjenix.

igår lekte jag med sofia & matilde, va ute och tog en fika på kvällen. sedan vid tolv snåret ringde ida och frågade om vi ville hänka fest, och vi tackade ju knappast nej. det kom några typer och hämtade oss sen åkte vi på ferre i hva.
åkte hem efter nån timma , sofia och matilde sov här. sofia somnade som alltid på direkten medans jag och matilde satt uppe till över fyra, fick se något "litet" i cam med. matilde spårade ju ur totalt och blev sjukt speedad och överlycklig. kul för dig gumman =)

vaknade vid ett i morse, sofia stack till stan med sin mor och jag och matilde slappade i sängen. vid tre kom nike.
sen drog vi alla vid 4 . Träffade sofia på stan, hälsade på linn på bernards och tog en kaffe,  :)

nu blir det wallander assoe.

favvo!
ane brun - true colours. finaste låten, och den är med på den gulliga homo reklamen! rekomenderas !

puss :-*

lev väl och sovgott

Kommentarer
Postat av: speeedad matilde

jag pippar dig älskling

2008-12-14 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0