22:12

god kväll.

nu har jag hunnit sova ikapp de timmar jag har missat! :P slutade skolan vid två sen sov jag i cirkus 3 timmar.
fick veta dataprovet idag, 5 p, dvs IG.  men fick godtjänt på svenska provet iaf =)
Klockan sex så skulle jag vara i Barnarp för en överraskning hemma hos linn&jonna, sofia var med också såklart.
de hade lagat en fin middag till mig och angelica för att vi har fyllt år, tack tjejer!
det blev bara en massa skitsnack, det är vi bäst på. :)

imorgon så blir det skola, måste göra något prov jag har missat sen slutar jag! på eftermiddagen ska jag och ida gå och kolla på niornas lucia (idas lillasyster) hahah! har inga större förväntningar för de ;)

på fredag blir det lucia igen, fast Ed:s lucia. kul.

nu blir det teve!

lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0