11:26

Nu går det dåligt med uppdateringen..

Just nu sitter jag på lektion, har inte ens slagit upp boken dock inte konstigt för jag har ingen.. Eller rättare sagt har inte orkat gå till skåpet. Är sjukt seg idag, har sovit väldigt lite inatt.

Btw så fyllde jag år i lördags! Fast man kan väl säga att ja firade mig fredagen 00:00 , sjukt rolig kväll. På lördags kvällen skulle jag har en liten "födelsedags fest" med mina tjejkompisar, kvällen blev knappast som planerat o det blev många polisanmälningar ? Cpt att folk kan förstöra så mkt när man inte ens vill ha dom där, jävligt pinsamt och patetiskt ! men aja, ska orka bryyyy.

tagga fest i helgen ist! ;)

LEV VÄL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0