00:44

nu har vi äntligen köpt en ny dator så bered er på massa med inlägg! kan man hoppas iaf..

I fredags så var jag med Matilde & Johanna, på kvällen åkte vi till tenhult. Det var väl sådär lyckat, jag hade kul iaf.
Idag vart det ganska slitet så har bara varit hemma sen gick jag och johanna o kollade på Lina som dansade och sjöng i sofiakyrkan, sjuukt bra. Efter det gick vi till vip med lina sen gick vi hem till johanna, dit kom sen elin, sofia och agnes. vi kollade på lite film osv (:

imorgon ska jag antagligen träffa ida.
får väl också passa på att gratulera angelica som firar sin födelsedag imorgon!<3

nu ska jag sova , lev väl människor.


Kommentarer
Postat av: Angelica

2008-12-07 @ 20:21:39
URL: http://angeliicacarlstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

JAAA MASSA INLGG NU DÅ!!!!!!!! :D



Ah, grattis till mig ;D<3

2008-12-07 @ 20:22:25
URL: http://angeliicacarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ofc. detsamma från dig då puucko :D<3

2008-12-07 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0