17:22

tjosan , sitter just nu hos decha med angelica & esbjörn. är lite uttråkad så passar på att skriva några rader.

efter träningen igår stack vi till decha och va där hela kvällen , kollade på lite filmer osv. runt halv två drog ja, angelica , sofia och timothy hem till mig och sov.. alla fyra i min säng. låg på bredden av sängen med fötterna utanför!
var fortfarande vaken när pappa åkte till jobbet vid ungefär sex.
sov kanske två timmar efter det, steg upp åkte med angelica & sofia till papillon och käkade frukost ;) sen drog vi till decha igen och här sitter man . ska svänga förbi träningen idag igen sen blir det väl att vi spenderar kvällen här igen o drar hem till mig o sover. favorit i repris..right.

aja, lev väl mina vänner. om en vecka börjar skolan, både roligt och tråkigt, nerverna kryper väl fram snart så att säga. tagga!!

Kommentarer
Postat av: beundraren

DU ÄR SÅ JÄVLA PORR VILL TA DIG HÄR O NU <3

2008-08-12 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0