16:20

huh, så var första skoldagen över. och jag är redan SKOLTRÖTT!
jag vill byta klass så var hos rektorn och fick fylla i ett papper. visst, det var väl inget fel på min klass men vill gå med emelie & lisa :) så får hoppas att ja kan byta . förövrigt var det också tråkigt haha, kanske för att ja inte har sett fram imot börja gymnasiet . nu vill jag bara börja om 7an på nytt.

nog om det, igår var jag och ida på the dark knight, jag tyckte verkligen inte att den förtjänade att vara etta på listan i USA i 4 veckor!! Men det beror väl lite på att batman var den sista filmen som heath ledger medverkade i och han spelade "jokern" mkt braaooo ! :D Men han är såå snygg så det är synd att han är död :(

Aja, nu blir det film. Säg att du älskar mig, tycker om den filmen så mkt!
Det tycks bara bli värre och värre i hals&näsa för mig..

TAGGA SKÅNE ida!!

lev väl, hoppas alla är nöjda med sin klass !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0