14:54

okej, nu har jag inte skrivit i bloggen på lite mer än en månad kanske?
Jag brukar bli lite mer aktiv när jag, eller stina gör om bloggen , tack!

Idag är jag sjuk, har jätte ont i både halsen och nacken. Jag är jätte svullen.. : (
Men vem bryr sig, ska snart ner och träffa sofia&angelica på stan sen ska vi åka och kolla på min och sofias träning för kan tyvärr inte vara med idag. Får se vad som händer senare ikväll.

Hinner inte skriva allt som har hänt i sommar men kan sammanfatta lite snabbt ;
spanien med johanna i 2 veckor, hur roligt som helst. party, killar och sol/bad. underbart.
dalarna med Ida, mycket roligare än förväntat. 50 års kalas, party, killar.. och soool.
lysekil med fotbollslaget, hade riktigt roligt förutom när vi spelade matcherna :O haha.
nu återstår bara skåne med ida i en helg, ska på 18års fest för Clara den 22 augusti. Förhoppningsvis blir det skit kul.

Det som spelas i högtalarna just nu är ;
gabriel antonio ft t-pain- love the way
taio cruz- i'll never love again
chris brown ft keri hilson- superhuman
matt pokora ft verbz- they talk shit about me

måste rusa, lev väl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, fortsätt att skriiva nu julia ;)

2008-08-12 @ 14:57:20
Postat av: Anonym

tack alla är jätte taskiga mot mig bara för jag är

8år jag råkade gå en gång till din blogg och jag blev ganska skrämd när jag kom hit!

2008-10-27 @ 19:59:31
Postat av: juliita

:$

2008-11-22 @ 10:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0