21:38

trött.

Jag har blivit så himlans trött på sista tiden, verkligen skit trött.
Ska hoppa ner i min nybäddade säng direkt efter detta inlägget :)
Fick godtjänt på na provet, ren lycka!
Hade verkligen inga mer förväntningar än omprov. Men grattis mig&Johanna!

Ingen speciell händelserik helg, fredagskväll bestod mest av att släpa Coffe från lundins mammas säng och sedan hem till honom med linn för att sova där.  
lördagen var jag, linn, sofia, tobbe, rille & ninos hemma här en kort stund sedan åkte ja o tjejerna till ukm och kollade på dans, sedan åkte vi hem till mig igen och sov :)
söndagen var det träningsmatch mot hallby (?) 2-2 , gick inte bra för mig, men det funkade ändå.

aja, nu blir det massa sömn, saknar IDA för hundrade gången. <3
godnatt folks.

ps: två månader kvar till spanien med johannaälsk. tiden går snaabbt.
love.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0