Thai!

Hej igen!

Idag har mamma&jag käkat thai mat :D Otroligt gott
Sen gick vi till hemköp och handlade.

Inatt låg jag uppe och kollade på gamla skolkatalogen&fotoalbum..till klockan 03:00!
Mycket underhållande. Hade verkligen ingenting att göra och inte ville jag sova för de var jag för pigg för.
Aja, sedan somnade jag iaf.
Idag väcktes jag av telefonen klockan 11:30, palla!
Somnade om och väcktes 12:30, då var det mamma som ville käka thai mat. Sen sov jag till 13:00.

Nu ska jag iaf bege mig till Madde, inte träffat henne sen skolavslutningen..
Förresten vilket jävla pissväder det är, sommar? :S Hell no.
Längtar ännu mer till Halmstad nu, får hoppas på ett mirakel att det blir ca 30grader där :D Tveksamt..
Aja, kul kommer det bli iallafall.

JAG KOMMER SAKNA IDA. <3 (Elin, du är fortfarande min kvinna) (; Och jag saknar dig.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0