ljshdflkdsj

Hej!
Vad blir det.. ehm.. i förr går var jag och IdaHOE på Liseberg skit kul! Men i och med Ida redan skrivit allt på sin lilla blogg föredrar jag hellre att ni läser våran dag där : www.leavethisplacewithme.blogg.se
ÄLSKA IDA.

Aja, igår var jag, sofia, linn, angelica & jonna och grillade vid piren sedan åt vi korv med bröd i min båt.
Underbart! Vi satt där o snackade kvällen lång, sen efter det åkte jag till Johanna där var Sofia, Sandra & hennes kille. Spelade vattenpoker(?) det ända roliga med det var att Sofia&Johanna va sämst och därmed fylldes deras blåsor :P Haha. Fast jag tror dock att Sofia gick först (;

Ikväll ska jag gå på bio med Johanna&Linnea, harry potter FFS. 
  Johanna, siempre y siempre<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0