So who's to worry if our hearts get torn?
when that hurt gets thrown
don't you know this life goes on
and won't you kiss me on that midnight street
sweep me off my feet
singin ain't this life so sweet . .
Världens bästa låt, david grey- this years love.

God morgon förresten, här sitter man och väntar på Ida :D Hon slutar klockan 3, en halvtimma kvar!!
Idag har jag inte gjort ngt, sovit, kollat på Crash, sen kom Hanna & Cuba.
Crash, en mkt sevärdig film verkligen. Jag grät tre gånger, haha.

Igår lekte jag med Johanna, Jonna, Linn & Jesper. Vi var hemma hos Jeppe och kollade på Air bud xD Sen åkte Jonna hem då åkte vi ut lite med mopparna och jag körde Linns, självklart bellade jag.
Fast denna gången var det inte mitt fel ! Jeppe tog nån jävla ler väg och då trillade vi och gled :O  Plus att Linns bakhjul är fucked! Jag har miljontals argument imot att det inte var mitt fel. Sådeså.
Annars var ja kung på att köra. Sen åkte Johanna hem, då stack vi till Mcdonalds och käkade.
Sen drog vi till grästorp och jag hämtade lite saker där. Sedan åkte jag hem till moi.
Aja, sen hände det inte så mycket. Jag kunde inte sova så låg vaken till typ 03:00-03.30.
Blev väckt 11 idag för att mamma skulle säga vart hon ville campa istället för Halmstad, ingen bra idé så jag somnade om igen.
Fuck, Halmstad blev en flopp, hela reserven är stängd p.g.a översvämning ( ? ) Fi fan.
Det blir iaf Dana cup nästa vecka, shit va kul vi kommer ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0