-

Hej!

Usch vad länge sedan jag skrev här, tog mig minuter att förstå hur jag skulle skriva nytt inlägg!
Iallafall, i helgen bär det av till Halmstad med, Fia, Jonna, Linn & Linnea, sjukt kul! Efter halmstad är jag hemma ca 2 dagar, sen Dana cup. LÄNGTAR! Så folks ha de så bra här hemma (:

Igår sov Ida här, vi lekte lite med Stina&Agnes. Sen stack vi hem, kollade på O.C, pausade, cyklade till VIP köpte godis och playade igen haha. Vi kollade till 03:30 då hade jag en sån dundrande huvudvärk och kunde inte sova. . Morgonen började med O.C, sedan stack Ida hem vid tre och jag började göra iordning mig. Sen skjutsade Mor mig till Ida i våran pyttelilla nya bil.
Sen gjorde vi knappast ngt mer än att åka runt på idas moppe, yey :)

Imorgon ska jag sova, sen luncha med mor&adda. Om jag orkar. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0