Elin. .

Idag har jag haft min slöar dag. Hyrde film men hann bara se 5 min på den sen ringde Alex & Elin(samtidigt konstigt nog) då åkte jag och pappa och hämtade Elin för hon har inget lokalsinne stackarn. Sedan fick far skjutsa oss till Alex. Vi satte på filmen i samma minut som vi stängde av den. Den var lite för "djup" för Elin. Sen kollade vi lite på Bond och käkade glass :D Och satt o hängde vid datorn.  Resten av kvällen babblade vi på om allt och inget, hur trevligt "du vill" (stör mig på det uttrycket!) Sen kom Elins urgulliga mor och hämtade oss. Väl hemma käkade vi.. As usually. Sedan kollade vi på sex and the city med Elins syster som var lite nere för tillfället.

Nu ska vi sova.
Natti.

Kommentarer
Postat av: elin

Det här känns som en evighet sen ,jag saknar det

2008-04-13 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0